VŠEM > VŠEM > Studium VŠEM > Konference a semináře

Konference a semináře

Výcvik práce s týmem

14.10.2010 09:00 - 19.11.2010 17:00
Výcvik se ve svém složení zaměřuje nejdříve na osobní prožitek týmové spolupráce, zde je cílem navodit týmovou dynamiku a vytvořit podmínky pro vlastní sebezkušenost.

Výcvik ve vyjednávání

14.10.2010 09:00 - 03.12.2010 17:00
Výcvik je koncipován jako čtyřdenní a je vhodný pro všechny, kteří chtějí vyjednávat efektivněji a dosáhnout svých cílů.

Výcvik v koučování

18.10.2010 09:00 - 14.12.2010 17:00
Hlavním cílem výcviku je rozvíjet účastníky v teoretických znalostech a praktických dovednostech v oblasti koučování. Výcvik je zaměřen na dovednosti v oblasti psychologického koučování, které klade důraz na práci s motivací a energií. Sebezkušenost s rolí koučovaného zažívají účastníci v rámci praktických cvičení, které jsou součástí výukových dní a v průběhu tzv. peer coachingu. V rámci výcvikových dní je dále kladen důraz na zpětnou vazbu a rozbor koučování.

Výcvikový kurz "Projekt management" (PMG)

09.11.2010 09:00 - 11.11.2010 19:30
Zvládnutí celkové logiky a filosofie PMG, hlavních problémových okruhů, v mezinárodním prostředí používané terminologie, klíčových postupů a základních metod, na této bázi pak seznámení se s vybraným okruhem již sofistikovanějších metod, umožňujících zapojení se do řešení konkrétních firemních projektů. S využitím případových studií a/nebo konkrétních zadání řešených v rámci týmů bude kladen důraz na rozvíjení schopností účastníků se nejen spolupodílet jako řadový člen "projektového týmu" na řešení projektů, ale výhledově složité a komplexní (např. tzv. "vývojové") projekty i přímo vést.

Nové trendy v marketingové komunikaci PA (bc)

23.11.2010 15:00 - 23.11.2010 17:00
V úterý 23. listopadu se od 15:00 do 17:00 hodin uskuteční odborná přednáška Ing. Bohuslava Bohuňka na téma "Nové trendy v marketingové komunikaci – to nejzajímavější z praxe".

Od roku 1998 píše Ing. Bohuslav Bohuněk o marketingu. Začínal v časopise Strategie, poté ve vydavatelství Economia, spoluzakládal v současnosti nejčtenější odborný marketingový časopis – týdeník Marketing & Media, kde 5 let vedl rubriku Marketing a byl zástupcem šéfredaktora. V r.2004 byl pověřen přípravou a vedením odborného měsíčníku Trend Marketing jehož je dosud šéfredaktorem.

Za aktivní účast na přednášce a následné odevzdání eseje v rozsahu 2-3 stran na výše uvedené téma studenti prezenční formy studia obdrží 1 kredit ECTS v rámci Praktických aplikací.